Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

Field Service Management – šikovný pomocník pro řízení servisních techniků

CRM, Dynamics 365, Servis v terénu

Jedná se o produkt určený k řízení pracovníků zajišťujících servis, který pomůže všude tam, kde je třeba obsluhovat zákazníky, zefektivnit servisní aktivity a procesy na ně navázané, např. plánování, vykazování a fakturace. Máte vždy přehled o tom, kde se vaši technici nacházejí, nebo za jak dlouho mohou být u dalšího servisního případu. Díky Field Service Managementu můžete lépe plánovat servisní zásahy, účinněji řídit vaše pracovníky v terénu a přesněji plánovat vyhotovení servisních zakázek díky propojení se skladem náhradních dílů a možnosti online ověřit dostupnost potřebných dílů. Váš dispečink bude fungovat ještě lépe, usnadníte práci vašim zaměstnancům a zvýšíte efektivitu, díky čemuž budete mít více spokojených zákazníků.

Řešení aktualizuje a vyhodnocuje dostupná data o zařízeních u zákazníka, o položkách na skladech či vyplývající ze smluvních ujednání. Můžete jednoduše plánovat kapacity podle jednotlivých požadavků nebo preference. Významnou výhodou je, že systém sám nabídne dostupné zdroje, které jsou potřebné pro zajištění požadavků klienta k jeho plné spokojenosti, podle schopností a zkušeností techniků s vybranými servisovanými zařízeními nebo podle lokace nejbližší kanceláře.

Pokud již používáte Microsoft Dynamics CRM, Field Service se jen jednoduše „zapne“ se stávajícím systémem, aby došlo k propojení dat. Na základě jednoduché konfigurace vám bude Field Service Management poskytovat přesně ty informace, které potřebujete, a podpoří váš byznys.

Pin It on Pinterest

×