Jakou oblast potřebujete řešit?

Možno vybrat více možností. ?

ZPRACOVÁNÍ SERVISNÍCH
POŽADAVKŮ

?
Potřebujete pomoci zpřehlednit příchozí e-mailové, telefonické či jiné dotazy nebo požadavky na služby? Chcete zefektivnit plánování těchto požadavků? Zaklikněte tuto možnost.

REPORTING
V REÁLNÉM ČASE

?
Už nechcete úkolovat celé oddělení, které tvoří data pro data, a hledáte, jak to vyřešit? Zaklikněte tuto možnost.

KONTAKTNÍ
CENTRUM

?
Přijímáte požadavky přes telefon, e-mail nebo další kanály jako sociální sítě, a zákazníci nejsou spokojeni s dlouhotrvající komunikací ohledně jejich požadavku či poptávky? Zaklikněte tuto možnost.

PLÁNOVÁNÍ KAPACIT SERVISU

?
Potřebujete plně využít kapacitu vašeho sevisního oddělení? Počítáte do Vašich kapacit jak pracovníky, tak auta nebo zařízení nutná k servisní akci? Zaklikněte tuto možnost.

MOBILNÍ
APLIKACE

?
Zaměstnanci jsou v terénu a ne vždy mají přístup k internetu. Ale jak to udělat, aby měli potřebná data u sebe a mohli klidně pracovat přímo u zákazníka a vědět o něm potřebné informace? Zaklikněte tuto možnost.

MARKETINGOVÉ AKTIVITY

?
Připravujete výstavy, zákaznické večírky, konference a potřebujete vyřešit celý proces od pozvání klientů až po zpětnou vazbu na konci, včetně fakturace a vyhodnocení efektivity podle počtu získaných zájemců? Zaklikněte tuto možnost.

ŘÍZENÍ VZTAHU SE ZÁKAZNÍKY

?
Potřebujete předvídat potřeby klientů, navazovat dlouhodobé vztahy a koordinovat marketingové aktivity? Zaklikněte tuto možnost.

DISPEČINK

?
Potřebujete nástroj, který Vám pomůže s plánováním služeb u zákazníků? Potřebujete vidět dostupné časy Vašich techniků? Zaklikněte tuto moznost.

FEEDBACK
OD ZÁKAZNÍKŮ

?
Potřebujete po servisní akci vědět, zda je zákazník spokojen s Vaší prací? Zaklikněte tuto možnost.

MS OFFICE (365)

?
Bez nástrojů jako Word, Excel, PowerPoint už společnosti prakticky nemohou žít, ale co když váš Outlook může pracovat proaktivně pro vás a řešit ukládaní dokumentů na jeho místo, delegovat úkoly podle projektů nebo dokonce proaktivně nabízet další kroky v komunikaci se zákazníkem? Zaklikněte tuto možnost.