Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

Jak pomoci obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky?

Aplikace, CRM, Obchod

S Dynamics 365 to půjde určitě snadněji díky užitečné novince – náhledu detailu na kontakty, tzv. „Relationship Insights“. Obsahuje 3 hlavní funkční oblasti:

  • Asistent řízení vztahů se zákazníky („Relationship Assistant“)
  • Sledování dopadů emailové komunikace („Email engagement“)
  • Automatické zahrnování emailů do CRM („Auto capture“)
Asistent řízení vztahů se zákazníky

Zobrazuje správné informace ve správný čas. Neustále pracuje na pozadí, hlídá všechny aktivity, jednotlivé záznamy a veškerou komunikaci s klienty. Tato data jsou analyzována a rozpoznávána metodou „Machine learning“. V reálném čase se generují výstupy pro obchodníky, které jsou relevatní a potřebné jen pro daný konkrétní den. Obchodník se tedy věnuje zákazníkům, o které je třeba aktuálně pečovat, a nemusí myslet na to, kteří to jsou, neboť mu asistent řízení vztahů správně vybere konkrétní kontakty pro každý jeden pracovní den.

Asistent připomíná nadcházející schůzky a úkoly, vyhodnocuje vřelost vztahu se zákazníkem a proaktivně navrhuje další kroky. Díky němu už nezapomenete odpovědět na email, protože vám to asistent připomene. Nemusíte ani aktualizovat vaše příležitosti, asistent hlídá data plnění a akutalizuje vše za vás.

1

Sledování dopadů emailové komunikace

Tato funkčnost napomáhá obchodníkovi zasílat emaily v ten správný čas, kdy si je zákazník nejpravděpodobněji pročte. Zároveň dokáže upozornit na to, že je ideální okamžik k odeslání připomínky o již zaslané nabídce.

Všechny tyto události nad emailem se uchovávají jako aktivity nad zákazníkem, takže všichni s daným oprávněním vidí, co a jak se zákazníkovi slíbilo a komunikovalo, co bylo dodáno a co je ještě třeba dotáhnout do úspěšného konce.

2

Automatické zahrnování emailů do CRM

Požadavkem téměř každého zákazníka je možnost ukládání emailové komunikace do CRM. I když to většina systémů umožňuje, téměř nikdo ve společnosti to nedělá. A pokud tak přeci jen někdo činí, tak je nakonec správně netřídí podle jednotlivých obchodních příležitostí nebo aktivit.

Umělá inteligence na pozadí skenuje emailovou komunikaci a snaží se spárovat emaily z vaší doručené a odeslané pošty a přímo na záznamu obchodní příležitosti ukazuje potenciální shodu. Jednoduchým kliknutím na „připojit“ se takový email přidá k příležitosti a odpadá tak manuální propojování jednotlivých zpráv.

3

Uložit

Pin It on Pinterest

×