Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

 Unified Service Desk – detailní informace

Unified Service Desk for Dynamics 365 Customer Engagement poskytuje konfigurovatelné rozhraní pro rychlé vytváření aplikací pro telefonní centra tak, aby agenti mohli získat jednotné zobrazení údajů o zákaznících uložených v aplikaci Dynamics 365. Lze agregovat informace o zákaznících z různých oblastí aplikace Dynamics 365 do integrované pracovní plochy, která poskytuje 360° zobrazení interakcí zákazníků. Vaši agenti služeb zákazníkům tak získají okamžitý přístup ke klíčovým obchodním informacím, aby byla zaručena rychlá interakce se zákazníky a vyřešení dotazů nebo problémů.

Aplikace Unified Service Desk, která je sestavena pomocí rozhraní User Interface Integration (UII), je navržena jako řada adaptérů a modulů, které usnadňují správu prvků uživatelského rozhraní aplikace Dynamics 365 (například stránky a dialogy), automatické načtení souvisejících záznamů, skriptování agenta, konfigurovatelné panely nástrojů a tak dále. Aplikaci Unified Service Desk lze konfigurovat a spravovat pomocí aplikace Dynamics 365 nebo Microsoft Dynamics 365 pro Outlook. Použití Unified Service Desk ke konfiguraci aplikací agenta obvykle nevyžaduje psaní kódu, a proto zkracuje dobu realizace návrhu aplikace agenta podle specifických požadavků vašeho podniku. Také rozhraní integrace telefonních a počítačových systémů (CTI) v UII umožňuje organizacím vytvářet adaptéry pro připojení Unified Service Desk k jejich stávající infrastruktuře CTI kvůli podpoře komunikace se zákazníkem na ploše agenta prostřednictvím různých kanálů, jako je textová konverzace, e-mail nebo telefon.

 

Pin It on Pinterest

×