Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

Progresivní technologie pro výrobní, montážní a servisní firmy

Dynamics 365, Internet of Things, Microsoft Hololens, Servis v terénu

Digitální transformace významně mění současný svět v mnoha směrech. Oblasti výroby, montáží a servisních služeb nejsou výjimkou. Přečtěte si, jak můžete zefektivnit práci svého týmu, posilovat zákaznickou spokojenost a loajalitu a získat náskok před konkurencí díky technologiím Microsoft Dynamics 365 Field Service.

Údržba a servis v podobě, jakou jsme znali dosud, se mění. Papírová dokumentace ustupuje inteligentnímu softwaru v cloudu. Obchodní modely a zkušenosti zákazníků jsou ovlivňovány umělou inteligencí, strojovým učením, bezpilotními systémy a dalšími nástroji pro usnadnění, urychlení a zkvalitnění práce.

Revoluční technologie již dnes pomáhají mnoha výrobním podnikům. Inspirovat vás může například firma Sandvik Coromant, výrobce řezných nástrojů, která využívá Azure IoT pro sledování a optimalizaci procesů obrábění v reálném čase. Společnost Thyssenkrupp využívá rozšířené reality s brýlemi Microsoft Hololens pro profesionální a odborný servis výtahů. Hololens pomáhají technikům v přípravě a poskytování služeb přímo na místě údržby či opravy.

Dle očekávání společnosti Microsoft bude do roku 2025 připojeno až 75 miliard zařízení v cloudu. Výrobci tak budou moci využívat datové přenosy pro jejich sběr, analýzy a uplatnění informací o provozu v reálném čase. Profesionálnímu servisu bude pomáhat predikce požadavků a schopnost optimálního přizpůsobení všech činností na míru zákazníkovi. Díky optimalizovaným procesům dispečinku a navigaci dorazí technik na místo včas, vybaven potřebnými informacemi o předmětu zakázky, dovednostmi, nářadím i materiálem. Svou práci odvede na vysoce odborné úrovni k plné spokojenosti klienta.

Příští vlna servisních služeb slibuje nezanedbatelné přínosy. Prvním je rychlost příjezdu technika a odvedené práce díky efektivnímu využití dat a informací v reálném čase. Servisní pracovníci mohou posílit obchod. Dokáží se zákazníkem na místě projednat jeho požadavky, doporučit mu nové produkty či služby, mohou mu ihned na místě zodpovědět všechny dotazy. Technik může přes HoloLens zobrazit technickou dokumentaci či manuál a demonstrovat procesy fungování stroje či jeho částí. Bezpilotní automobil dopraví technika na místo včas a dron prozradí o místě zásahu vše potřebné v předstihu. Tyto technologie se stanou nepostradatelným a užitečným doplňkem pro komunikaci se zaměstnanci.

Ať chceme či ne, technologický pokrok pokračuje. Díky digitalizaci jsou lidé více propojeni a klienti vám mohou poskytnout cennou zpětnou vazbu pro úspěšné směřování činností vaší firmy. Výroba, služby, obchod i marketing jsou stále více integrovány do jednoho celku a mohou využívat sdílená data získaná ze zařízení, od zákazníků, prodejců, terénních techniků a dalších. Informace lze sdílet po celém světě od jedné osoby až po tisíce lidí. To přináší mnoho nových obchodních příležitostí a podnětů pro podnikatelská rozhodnutí.

Nechcete-li zaspat dobu, ale naopak maximálně využít progresivní nástroje digitální éry, zůstaňte informováni, ptejte se a zajímejte, které technologie jsou ty pravé pro vaši firmu. Můžete jen získat – náskok před konkurencí, pověst pokrokového a dobrého zaměstnavatele a v neposlední řadě věrné a spokojené zákazníky.

Jak na to? Sledujte naše novinky, přijďte se podívat na náš seminář pro výrobní, montážní a servisní firmy. Nebo nás přímo kontaktujte a domluvte si nezávaznou individuální konzultaci.

Náš článek je jen ochutnávkou všech zajímavostí ze světa servisních služeb v rytmu technologického pokroku. Nenechte si ujít akci nadupanou informacemi z této oblasti. Připravili jsme pro vás seminář I vadné zařízení si může zavolat svého servisního technika, který vám pomůže řídit firmu efektivně a elegantně ke spokojenosti nejen zákazníků, ale i zaměstnanců. Dozvíte se vše o digitální transformaci v oblasti servisu. Představíme vám, jak řešení Dynamics 365 přináší kvalitu, rychlost a profesionalitu pro instalace, údržbu i servis. Nepůjde jen o teorii, na příkladu z praxe se dozvíte, jak technologie Microsoft pomáhají u jednoho z našich zákazníků. Těšit se navíc můžete na živou ukázku využití internetu věcí (IoT).

Zdroj: Microsoft

Uložit

Pin It on Pinterest

×