Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

Trendy, které mění svět Field Service

Internet of Things, Servis v terénu

Představte si, že se porouchá zařízení, na kterém závisí chod celé vaší firmy. Může to být tiskárna, kopírka, ale často třeba i kávovar nebo výměník tepla. Nedostupnost kávy může snížit produktivitu jindy výkonného týmu opravdu výrazně. Nechceme vás strašit, i takto závažný problém se dnes dá snadno a rychle vyřešit. Vadné zařízení si totiž dokáže samo zavolat svého servisního technika a ten přijede dříve, než zadáte do vyhledávače dotaz na nejbližší servisní firmu. Chytré technologie, internet věcí a umělá inteligence pracují pro vás stále pružněji a efektivněji.

Digitalizaci současného světa podlehl i sektor oblasti Field Service, neboli poskytování servisních služeb v terénu. Především očekávání zákazníků jsou silně ovlivněna nástupem služeb jako Uber, Amazon Prime Now a Airbnb. Již v roce 2014 společnost Gartner uvedla, že 89 % společností očekává, že do roku 2016 bude probíhat konkurenční soupeření převážně na poli získávání zákaznických zkušeností. Nyní v roce 2017 je zřejmé, že se i organizace pohybující se v oblasti poskytování servisních služeb v terénu snaží udržet krok s touto proměnou. WEBCOM je připraven v tomto mimořádném období jim pomoci díky svým zkušenostem a vývoji aplikací Microsoft Dynamics 365.
A jaké jsou aktuální trendy v oblasti poskytování servisních služeb? Vychutnejte si svou kávu nebo jiný oblíbený nápoj a přečtěte si o těch nejdůležitějších.

Nedostatek kvalifikovaných pracovníků lze vyřešit díky strojovému učení
Vlivem stárnutí pracovních sil lze očekávat, že ztráta zkušeností a znalostí bude v následujících letech velkou výzvou. Dnešní inovátoři uchovávají informace ve znalostních bázích a přecházejí na Knowledge Management. Servisní firmy mohou danou situaci řešit díky využití vyspělých technologií a strojového učení prakticky bez znalosti v dané oblasti.

Komunikace přes mobilní zařízení se stává klíčovou konkurenční výhodou
Interaktivní komunikace přes mobilní zařízení může být nedílnou součástí strategie řízení servisních služeb. Investice do inovací v této oblasti přinesou urychlení a zkvalitnění řešení zakázek v reálném čase. Výsledkem pak bude zlepšení zákaznické spokojenosti a loajality.

Automatizace se stává realitou i v oblasti servisních služeb
Dostupnost unikátních nástrojů v cloudu pro automatické odesílání, plánování, fakturaci a dokonce i komunikaci se zákazníky se již stává běžnou záležitostí. Jejich plný potenciál není však stále ještě naplno využíván. Servisní organizace mohou zvýšit svou efektivitu a produktivitu právě díky maximalizaci využití těchto technologií.

Vizualizace je další konkurenční výhodou
Podle organizace Aberdeen jsou servisní organizace v oblasti poskytování služeb v terénu využívající vizuální technologie úspěšnější až o 72 % ve srovnání s jejich konkurenty. Vizualizace v rámci spolupráce na zakázkách bude nadále významnou součástí servisních služeb v reakci na zvyšující se nároky zákazníků a náročnější servisní scénáře.

Internet věcí dokáže významně usnadnit a urychlit práci
Internet věcí je definován jako propojení fyzických zařízení, vozidel, budov a dalších předmětů majících elektroniku, senzory, software nebo ovladače, které jim umožňují výměnu dat přes bezdrátové sítě. V oblasti Field Service se zákaznická zařízení a technický hardware stávají integrovanými se senzory a umožňují tak zvyšovat efektivitu. Prostřednictvím strukturovaných i nestrukturovaných dat mohou servisní organizace využívat umělou inteligenci, strojové učení a údaje o zákaznících tak, aby mohly zlepšovat a inovovat své služby. Právě v letošním roce narůstá využití potenciálu IoT ze strany inovátorů.

Chytré hodinky a další zařízení ve formě nositelných doplňků jsou stále více využívány
Podle společnosti Gartner se využití nositelných přístrojů ze strany uživatelů vyvíjí v rychlém tempu. Dodávky Smartwatches by v roce 2017 měly růst až o 48 %. Poskytovatelé služeb sází na jejich obrovskou hodnotu například v podobě hands-free komunikace pro servisní techniky v terénu na cestách i při práci.

Chcete svou firmu posunout a držet krok s uvedenými trendy? Získejte více informací zdarma na našem semináři. Nebo nás rovnou kontaktujte pro konzultaci řešení na míru vašim potřebám a požadavkům.

Zdroj: https://enterprise.microsoft.com/en-us/real-stories-of-digital-transformation/?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral

Pin It on Pinterest

×