Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

Ztrácíte se v e-mailové komunikaci? Funkce Auto Capture bude hledat za Vás

Aplikace, Auto Capture, CRM, Dynamics 365

Také někdy v náporu pracovních povinností zapomenete, co jste zákazníkovi slíbili, na čem že jste se to vlastně dohodli a co mu máte dodat? Ukládání dat, která se týkají komunikace se zákazníkem, je klíčové pro vedení obchodních příležitostí. Potřebujete mít přehledné informace k celému obchodnímu případu na jednom místě.

Nadchla nás proto nová vychytávka Dynamics 365, s níž nemusíme pracně dohledávat a ručně propojovat e-mailové zprávy se záznamy v CRM. Auto Capture je užitečný nástroj pro poloautomatické třídění a zařazení e-mailové komunikace.

Dynamics 365 neustále shromažďuje a analyzuje aktivity typu schůzky, e-maily, úkoly atd. po celou dobu obchodního procesu, ale i po něm. Důležitou součástí je e-mailová komunikace a právě zde nastupuje Auto Capture. Automaticky vyhledá v doručené poště právě ty e-maily, které souvisí s obchodními případy zaznamenanými v CRM, a navrhne jejich přidání do Dynamics 365 (části CRM).

Jak celý proces funguje, si lze představit na konkrétní obchodní příležitosti, která je vedena v Dynamics 365 pro Obchod, včetně všech kontaktních osob a historie aktivit. Auto Capture objeví v doručené poště přiděleného obchodního týmu několik zpráv, které vykazují možnou spojitost s touto příležitostí (například dle složení e-mailové adresy nebo souvisejících údajů, názvu firmy, apod. v textu e-mailu). Dokud není tento návrh odsouhlasen, nic se nestane. Pokud ale budete chtít, tak pouhým kliknutím tento návrh potvrdíte a všechny související zprávy máte přiřazeny k danému obchodnímu případu, firmě nebo kontaktu a můžete je sdílet se členy týmu, kteří mají oprávnění tato data vidět. Historie zpráv u konkrétního zákazníka zůstane v systému a lze s ní nadále pracovat. Pokud například odejde z firmy zaměstnanec, jeho nástupce vidí komunikaci s jeho kontakty a může bez problémů navázat na předchozí aktivity.

Využití této funkce je velmi snadné a přitom pro firmy přínosné. Jediné, co je třeba udělat pro její využití, je kontaktovat svého správce systému a tuto možnost povolit.

Další skvělá a bezplatná novinka v Dynamics 365!

AutoCapture_novinka_obr

Uložit

Pin It on Pinterest

×