Notice: Undefined index: ch_visit in /web/htdocs2/msdynamics365cz/home/subdoms/servis/wp-content/themes/Divi/header.php on line 64

Microsoft Breakfast – Řízení servisních zakázek 23. 1. 2019

Aplikace, Dynamics 365, ERP, Inovace, Konica Minolta IT Solutions, Microsoft, Seminář, Servis, Servis v terénu

Ve spolupráci se společností Microsoft jsme pro vás připravili další tematickou snídani. V příjemném prostředí kanceláře vám u kávy povíme, jak zefektivnit řízení servisních zakázek využitím moderních nástrojů.

Přijďte ve středu 23. 1. 2019 v 8:30 do atraktivních prostor společnosti Microsoft, adresa je Vyskočilova 1561/4a, Praha

Celý seminář je zdarma, avšak je nutné se ZAREGISTROVAT.

AGENDA PRACOVNÍ SNÍDANĚ:

Představení softwaru pro řízení firemních zakázek

  • Evidence zakázek a správa zákazníků
  • Plánování zdrojů a zakázek
  • Zpracování servisních zakázek v terénu
  • Evidence zařízení a napojení na IoT
  • Reporting a měření výkonnosti

IoT & CRM – Connected field service (propojená zařízení)

  • Řešení umožňující proaktivně zjišťovat a řešit problémy vzdáleně, s použitím technika pouze v případě potřeby. Firmě tato služba umožňuje přejít z nákladné plánované údržby na včasnou prediktivní údržbu
  • Nástroje pro digitalizaci servisních činností – AIRe Lens aneb chytré brýle Konica Minolta. Poskytují sdílený přístup k informacím v reálném čase. Technik tak má po ruce rychlého rádce, potřebná data si zobrazí kdykoliv a kdekoliv v terénu.

IoT & ERP – Connected factory (propojená továrna)

  • Řešení se používá pro interní zajišťování a předcházení oprav a údržby strojů. Systém proaktivně detekuje hrozící riziko a na základě vyhodnocení zastavuje výrobu, dává pokyn na zavolání technika a zajištění nápravy.
  • Software také umožňuje sledovat cestu zboží od výroby až k zákazníkovi a monitorovat případné neoprávněné zacházení nebo poškození.

Pin It on Pinterest

×